کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317830 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش تنوع جرایم رایانه ای در ایران

رییس پلیس فتا(فضای تبادل اطلاعات)نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: تنوع جرایم رایانه ای در كشور رو به افزایش است و این روزها با انواع جدیدی از تهدیدات فضای مجازی مواجهیم.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی آنالیز؛ سرهنگ 'ستار خسروی' در گفت و گو با ایرنا افزود: فیشینگ(سایتهای جعلی)، فارمینگ(برنامه های سرقت اطلاعات از روی كیبورد)، اسپم ها(كرمهای اینترنتی)،برداشت از حساب بانكی و تعرض به حریم خصوصی مردم بویژه از طریق شبكه های اجتماعی، از جمله جرایم رایانه ای است كه با اشكال گوناگون صورت می گیرد.
وی اضافه كرد:ایجاد صفحات وب در اینترنت بویژه در شبكه های اجتماعی به نام افراد مشهور سیاسی،هنری یا علمی و كلاهبرداری از طریق آن،سرقت رمز عبور كارتهای بانكی به اشكال مختلف، سوء استفاده از كاربران به بهانه مناسبت های مختلف مانند المپیك و كلاهبرداری ازطریق ارسال پیامك ازجمله این روشهاست.
وی با اشاره به اینكه روز به روز بر تعداد قربانیان جرایم رایانه ای در كشور افزوده می شود، تصریح كرد: بیشترین سوء استفاده در فضای مجازی، از طریق رایانه های خانگی و شخصی صورت می گیرد.
این مقام مسئول گفت:خطاهای انسانی، انفعال بیشتر كاربران در برابر اطلاعات، جوان بودن جامعه كاربران اینترنت، خطرپذیری آنها، ضعف آگاهی عمومی، عدم فرهنگ سازی دیجیتال به موازات پیشرفت پروژه های فناوری اطلاعات،عدم بستر سازی امنیتی در فضای مجازی و ضعف بسته های امنیتی در رایانه های شخصی از جمله دلایل افزایش قربانیان جرایم رایانه ای در كشور است.
خسروی بااشاره به اینكه در جرایم رایانه ای، ارتباط فیزیكی بین مجرم و قربانی كمتر واقع می شود و آنها حتی در بیشتر مواقع همدیگر را نمی بینند، افزود: میزان خشونت در این جرایم پایین اما ابعاد خسارت مالی و معنوی بالاست.
وی با تاكید بر توانایی پلیس فتا نیروی انتظامی در شناسایی و كشف جرایم رایانه ای بیان داشت:فتا با بهره گیری از زبده ترین كارشناسان مهندسی رایانه، مخابرات ، الكترونیك و فناوری اطلاعات به نظارت بر فضای تبادل اطلاعات می پردازد.
رییس پلیس فتا اصفهان با اشاره به اینكه 75 درصد جرایم رایانه ای در این استان كشف می شود و به نتیجه می رسد،گفت: قدرت تشخیص جرایم رایانه ای در پلیس فتا با اعمال گشت های اینترنتی، شناسایی حفره های امنیتی و اشرافیت بر فعالیت مجرمان، بالاست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10700 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/06/02 تعداد مشاهده: 1389
سافت گذر
نظرات بینندگان

بعبو 1391/06/02 10:06
باور کنید ایشون حد 100% این جرائم رو نمیدونن که گفتن 75% کشف میشه.